Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 13:40:07 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/27317 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Tallinna mnt 93a// 93c (Ülejõe Selveri 
elektriauto laadimispunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustööde kooskõlastamine avalikult kasutatava 
tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27157860>  (menetlus nr: 
458452), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister